19 Şubat 2015 Perşembe

Evet arkadaşlar bügün sizlere fit me kapatıcıyı tanıtıcam bu Türkiye de bulunmayan bir ürün hemen başlıyalım.Bende önce bir ya da 2 sivilce çıkarttı ama bu önlem alınca geçti sizin teninizi bilmiyorum ama eğer beyaz tenliyseniz yakışacağınızı düşünüyorum . Ama! Eğer alerjiniz varsa doktorunuza izin almadan kullanmayın güzel bir kapatıcı olduğunu söyleye bilirim ofis için New York a gitmiştim o radan 3 dolara almıştım gayette bayıla bayıla kullanıyorum Çok seviyorum hatta 6 dolara almıştım çünkü 2 tane aldım annemle seviyorum.Ürünün güzel bir bitişi var ne ıslak ne kuru tam ortada.ınstgramda baktığımda bir sayfa satıyordu 15.25e galiba ama birde kargosu var.SEVGİLERLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder